Скръб душата ми тревожи я...

Змей Горянин

СКРЪБ душата ми тревожи я,
в мъка съм приневолен,
застъпи се, Майко Божия,
пред Спасителя за мен.

Слаб съм, мисълта ми още я
зли съмнения гнетят -
дълги, дълги денонощия
тя стои на кръстопът.

Ту смирена и разкаяна
дири пътя към Христа,
ту разблудна и окаяна
дръзко хули светостта;

някога се рей в надзвездните
необзирни висини,
но от там полита в бездните
на безбройните злини.

Слаб съм, слаб съм, Майко Божия-
крехък, като суха тръст,
прах пред святото подножие
на спасителния кръст...

Как да чакам аз - сразеният
от съмнения и грях,-
как да чакам възкресение,
без да тръпна в смъртен страх?

О, не смея пред Спасителя
нито да прошепна реч
да ми бъде покровител и
твърда крепост, щит и меч!

Моят страх е свещ, запалена
пред лика ти умилен:
застъпи Се, Ти, Всехвалена
Майко Божия, за мен!


Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки