АЛИЛУИЯ


 архимандрит Серафим

Седя в зелени злак под стръмни склон,
във разговор унесен със цветята.
Там връх един чак в сини небосклон
се възвисил, а долу пей реката.

Около мен пълзят, журчат, хвърчат
безбройни насекоми из полето.
И сещам аз, как лъха аромат
от чашката на всяко диво цвете.

Благословен и многолик живот!
Погледнеш ли добре между стъблата,
ще видиш бубулечки в пълен ход,
залутали се нейде из тревата.

А по нататък спрял се е щурец
и пее... и ликува... до забрава.
Тук всяко насекомо е певец,
и всичко Бога по свой път възпява.

Благоговейно се заслушвам аз
във тая непринудена симфония,
де всеки полъх е нечуван глас,
и де цветята пеят с благовония.

О, час на радост! Час неповторим!
Аз чувам, как като вълшебна струя
се лей около мен вълшебен химн.
Тук всичко пее Богу: „Алилуия!“

Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки