САМОТНАТА

архимандрит Серафим

Те обичат мойте скъпи дрехи,
свилата на моята коса,
хубостта ми, моите успехи,
а не — моята самотна душа.

Що съм и коя съм, те не питат,
но със жадност взират се във мен
и в ръцете ми се страстно вплитат
и наричат ме свой сладък блян.

Те ласкаят ме и чакат ласки,
и готови са за мен да мрат.
Но аз знам; те всички носят маски
и сърца фалшиви в свойта гръд.

А кълнат ми се в любов безкрайна
и в нозе ми падат всеки ден.
Но аз виждам скритата им тайна:
те обичат себе си във мен.

Edvard Munch-The Girl by the Window 1893


Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки