Окрилена

Там някъде душата ми остана,
сред сливащите се с небето ти води.
Боже, не бях ли, питам се в рая,
не исках аз да свършват тези дни.

Там слънцето душата ми огрява,
и къпи я в божествени лъчи.
И чудото във мене става-
аз сливам се с тези красоти!

И чувствам Ти даряваш ми крила,
и като птица леко се понасям,
към Твойте необятни небеса!
Боже, това дали аз заслужавам...

автор: Грета Костова- Бабулкова


рисунка: Грета Костова-Бабулкова

Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки