ТАЙНАТА НА ПОЕТА

архимандрит Серафим

Не винаги, когато искам, мога 
да пея за света, човека, Бога.

Че тоз що пее, о... туй не съм аз.
В мен пее сякаш някой чужди глас.

Аз жертва съм на сили извън мене,
аз жертва съм на свойто вдъхновение.

То идва кат крадец сред моя сън
и, грабнал, води ме от мен навън.

То кара ме да плача, да се смея —
и пуща ме, когато пожелае.

А щом го търся, крий се... де?... не знам
и ме оставя дълго време сам.

О, светла тайна, о, света тревога!
Когато аз не ща, тогава мога!

 

1 коментар:

Unknown каза...

Слава Тебе Боже, да даваш дарования и да ни водиш и чрез тях, когато не забравяме Чии са

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки