А БОГ КАЗА „НЕ”

Помолих Бог да вземе гордостта от мене,
а Той ми отговори: „НЕ”.
Каза ми, не може тя от теб да се отнеме,
а трябва да се откажеш ти от нея.

Помолих Бог да излекува дъщеря ми,
от свой недъг в леглото прикована,
а Той ми отговори „НЕ”.
Каза ми, така душата невредима ще остане,
а временна одежда тялото е.

Помолих Бог да ми даде търпение,
а Той ми отговори:”НЕ”.
Каза ми , че то не се дава,
а се заслужава
в море от изпитания.

Помолих Бог да ме дари с щастие,
а Той ми отговори : „НЕ”.
Каза ми, че дава благословение,
от мен зависи дали ще имам щастие.

Помолих Бог да ме предпази от болката,
а Той ми отговори : „НЕ”.
Каза ми, че тя до Бога приближава
и ме дарява със спасение!

Помолих Бог да ми даде духовен ръст,
а Той ми отговори : „НЕ”.
Каза ми, че духът сам трябва да расте
а Той ще го подрязва,
и така плод ще го накара да даде .

Помолих Бог да ми даде всичко,
за да мога да се радвам на живота,
а Той ми отговори : „НЕ”.
Каза ми, че животът Бог дарява ,
а човек би трябвало на всичко да се радва!.

Помолих Бог да ми помогне да обичам
другите така както Той мен обича.
А Бог каза : „Най-накрая ти разбра
за какво да просиш в твоята молба”

/Авторът на този текст е неизвестен за мен, аз само го римувах/
 Грета Бабулкова

Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки