МОНАХЪТ КЪМ СВОЕТО ТЯЛО

архимандрит Серафим

Магаренце послушно, братче мое,
аз дал съм ти да носиш скъп товар-
душата ми! О, занеси я в рая
и я сложи пред Божия олтар!

Недей ропта, че в тежките дисаги,
що тегнат върху твоя мършав гръб,
не виждаш ти за теб надежди благи,
а само мъки, изтезания, скръб.

Но знай, че носиш ти товар безценен,
изкупен на Спасителя с кръвта.
От тебе чакам подвиг непременен.
Бъди ми вярно ти в покорността!

Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки