КЪМ БОГА


архимандрит Серафим

Аз бавно, бавно те обиквам Теб,
смисъл и мой и мой живот!
Макар и трудно, с Теб веч свиквам
и знам — от мен Ти чакаш плод.

Честит съм, че ме слънце грее —
 аз бях за него сляп преди.
Сега любов, усещам, зрее
към Тебе в моите гърди.

И мисля си — минават дните,
но смисъл в тях е скрит сега.
Стоя аз кат дърво открито,
готов за радост и тъга.

И слънце ли ме тихо милва,
или роси ме росен дъжд,
туй всичко моя блян подсилва —
и аз благ плод да дам веднъж.

Аз не скърбя, че пролетта е
отдавна отлетял веч сън,
че лятото е веч към края,
че чака есента навън.

О, стига плодове да има
по мойте клонки да тежат,
тогава нека дойде зима,
и аз се прибера отвъд.


Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки