ОТВЪДНИ ПЕСНИ

архимандрит Серафим 

Безумно сърдечните струни боляха,
О, Боже, кога ги навиваше Ти,
и сълзи безброй от очите се ляха...
Но мойто сърце и до днес ми шепти,
че Ти би поискал мелодии небесни,
да свириш на моята арфа — душа,
та аз, подоловил отвъдните песни,
с тях моите братя в скръбта да теша,

И днеска прегръщам аз Твоята воля —
и слагам в нозете Ти свойто сърце.
Свири Ти на него! Едно аз Те моля,
издигнал смирено към Тебе ръце:
С къс сияен, откъснат от Твоята дреха,
сърдечните рани ми Ти превържи!
Прати ми, о, Боже, небесна утеха
и Твойта ми Татко, любов покажи!

И нека тез песни отвъдни, родени
в страдания, идат де пратиш ги Ти,
и нек приласкават душите смирени,
в които копнежът по Тебе пламти.
И в тях ако скрито вей полъх отгоре,
той нека събужда у вси любовта 
към Тебе,о, Боже, към Твойте простори,
та Ти да се славиш навред по света!


Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки