СЕБЕОТРЕЧЕНИЕ

архимандрит Серафим

Не искам вече да живeя
във свойтe прежни грeхове!
Да слушам, Боже, аз копнея,
как Твойта обич ме зове.

Тя тихо кани ме в безкрая,
там, дето раят в мир расте,
и ми разкрива, за да зная,
че аз съм Божие дете.

О ето, ето ми ръцетe!
Води ме, накъдето щеш!
Грабни от мойта гръд сърцето,
във Свойто за да го вплетеш.

Като добиче най-покорно
пред Тебе свеждам аз глава.
О, поведи ме! Неуморно
по Твойте стъпки ще вървя.

Вземи от мене мойта воля,
че в нея скрит бе моят ад,
и там над старата неволя
посей небесна благодат!

Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки