ВЯРА

архимандрит Серафим

В противоречия облечен
животът ми едва цъфти.
На смърт, на смърт съм аз обречен,
тъй както, братко мой, и ти.

И ако нямах чудна вяра,
че вред се смисъл крий дълбок,
аз пуснал бих в душа си звяра,
за да разкъса моя Бог.

И бих живял тъй, както никой
на туй не би се осмелил.
В грях и в безумие велико
бих злото в мен обезсмъртил.

Ала сега ме Нещо спира
и да размислям ми шепти.
Духът ми сеща и разбира,
че Бог в сърцето ми тупти.

Из "Песни за живота и смъртта"


Няма коментари:

СКЪПИ ЧИТАТЕЛИ, АКО ТОЗИ БЛОГ ВИ ХАРЕСВА, МОЖЕ ДА МЕ ПОДКРЕПИТЕ ТУК Generated image

Популярни публикации

АВТОРСКО ПРАВО

Обръщам се към посетителите на блога, ако някоя публикация Ви хареса, споделете я. При копиране, моля, цитирайте автора и източника-http://gbabulkova.blogspot.com

Съдържанието в блога е под закрила на Закона за авторското право. Използването и публикуването на част или цялото съдържание на блога без мое разрешение е забранено.


Мои рисунки