The Show Must Go On

Един мой художествен превод на "The Show Must Go On" в памет на Фреди , който пееше с душата си..

В празнотата, без смисъл, защо ли живеем?
Изоставените места- знаем тънат в забвение.
Продължаваме, а какво търсим, знаем ли?
Пореден герой и безсмисленото му падение,
зад завесата всичко е едно представление!
Чакайте, това да продължи някой иска ли?


Да, шоуто трябва да продължи!
Сърцето в мен забързано тупти!
гримът ми се размазва може би,
но усмивката единствено стои!
Да, шоуто трябва да продължи!

Няма значение, каквото и да става!
Любовта си отива, а болката остава!
Продължаваме, защо живеем, знаем ли?
Но зная, че трябва по-добър да стана,
и променен от този свят да си отида.
Навън тъмата отстъпва място на зората
а там някъде в мрака, зова аз свободата!

Да, шоуто трябва да продължи!

Душата ми е като многоцветна пеперуда,
като приказка, разказвана вчера, но вечна!
Приятели мои, аз мога да летя в безкрая!

Да, шоуто трябва да продължи!

Ще се изправя срещу смъртта с усмивка,
без да се отказвам, без да се предавам!
Себе си ще превъзмогна, ще успея!
Ще намеря воля, да се променя!
Да, шоуто трябва да продължи!

Няма коментари:

За контакти